Jak dodać użytkownika na WordPress

Poradniki do WordPress » Jak dodać użytkownika na WordPress

Jak dodać nowego użytkownika na stronie internetowej WordPress

Zobacz, w jak prosty sposób można dodać nowego użytkownika na stronie internetowej z oprogramowaniem WordPress. Zajmuje to dosłownie kilka minut 🙂


Logujemy się do naszego panelu zarządzania WordPress i przechodzimy z kokpitu do zakładki użytkownicy. Następnie klikamy przycisk, dodaj nowego użytkownika. Uzupełniamy formularz o wymagane dane takie jak nazwa użytkownika (login), adres e-mail, hasło oraz rola użytkownika na stronie. Później klikamy, przycisk dodaj nowego użytkownika i gotowe.

Role użytkowników na WordPress

Jaką role ustawić dla użytkownika? To bardzo proste, wszystko zależy od tego, co dana osoba ma robić na naszej stronie internetowej. Wiadomo, że jak ma wprowadzić jakieś zmiany w wyglądzie, dodawać nowe funkcjonalności na stronie www to wtedy ustawiamy role administratora. Jeśli dana osoba ma tylko dodawać nowe wpisy, artykuły to wystarczy jej rola redaktora.

Spokojnie, role użytkownika możemy zmieniać bez żadnych limitów. Możemy edytować istniejące konto i zmienić role na stronie lub usunąć je całkowicie.

W razie pytań zachęcam do kontaktu.

Przeczytaj również:  Jak edytować tekst na stronie internetowej WordPress
Scroll to Top